תום בוץ,רן שניידרמן, יותם אופנהיימר

המלביה היא רשת לממכר מלבי ומוצרי מאפה בייצור עצמי מחומרי גלם איכותיים וייחודיים. מלבד כך מגישה "המלביה" גם מגוון משקאות קלים, חריפים ומוצרי קפה.

סניפי המלביה משווקים את מגוון המוצרים המתואר מעלה בשילוב מתחמי ישיבה הפרוסים בהם במתכונת שירות עצמי. כלל הסניפים משווקים את סל המוצרים גם על גבי פלטפורמות המשלוחים הפועלות כיום בשוק הישראלי ( Wolt/תן ביס) , צעד המרחיב את פעילות  הרשת לשוק נוסף בעל פוטנציאל רווח גבוה. לכל סניף מטבח יצרני המספק את צרכיו באופן עצמאי. כל סניף פועל כיחידת רווח עצמאית (אך תחת חברה אחת).

 כיום מתבצעים ברשת ניהול מידע ותהליכים עסקיים בכלים שונים ללא אינטגרציה אוטומטית בין הסניפים.

 מטרת פרויקט זה היא ייעול תהליכי עבודה שונים המתקיימים ברשת המלביה בתחומי רכש, ניהול מלאי, ייצור, כ״א וניהול פיננסי ע״י ריכוזם תחת קורת גג אחת, במערכת מרכזית חוצת מחלקות ותחומי פעילות.

 המערכת המיועדת תידרש לשלוט ולנהל תהליכים שונים בארגון באופן מקבילי וכן לנהל את כלל המידע בתהליכי הליבה תוך חיתוך, הצלבה, ניתוח והסקת מסקנות מהירה ואוטומטית  ותוך הגדרת שיטות איסוף אחידות.

דגשים בפיתוח המערכת:  תהליכי רכש בארגון שהפכו למורכבים במיוחד בעת האחרונה,  הפקת תובנות עסקיות (BI) מן המידע במערכת, תוך  יישום ממשק ידידותי למשתמש התואם את אופי הלקוחות הצפויים במערכת (בעיקר הדרג הניהולי) באופן שיאפשר להם לנצל אותה ואת יכולותיה באופן אופטימלי.

המערכת מיועדת  להפוך למרכיב המרכזי ביישום תהליכי ליבה תפעוליים בארגון.

הטמעת המערכת צפויה לחולל מפנה משמעותי בתרבות הארגונית של החברה  ולהפוך את פעילותה למכוונת נתונים חכמה ויעילה יותר.